Jeden z prawdopodobnych kandydatów w ogłoszonym 2 września br. przetargu na samolot szkolenia zaawansowanego (LIFT) dla Polskich Sił Powietrznych.
Podstawowe dane techniczne:
Rozpiętość: 9,72 m
Długość: 11,49 m
Wysokość: 4,98 m
Powierzchnia skrzydeł: 23,52 m2
Masa pustego samolotu: 4610 kg
Masa startowa – konfiguracja bez podwieszeń: 6700 kg
Maksymalna masa startowa: 9500 kg
Zespół napędowy: 2 silniki Honeywell F124-GA-200 (ciąg 2 x 2850 kg), poziom spreżania 19,4, współczynnik dwuprzepływowości 0,47, zużycie paliwa 0,79 kg/h/kg ciągu
Wewnętrzny zapas paliwa: 2000 kg
Prędkość maksymalna: 590 kts (1093 km/h)
Prędkość przeciągnięcia (z 20 % paliwa, w konfiguracji do lądowania) 90 kts (166 km/h)
Prędkość wznoszenia: 21 000 ft/m (106 m/s)
Pułap operacyjny: 45 000 ft (13 720 m)
Zasięg z paliwem wewnętrznym:1120 Nm (2076 km)
Zasięg z trzema dodatkowymi zbiornikami po 630 l: 1540 Nm (2855 km)
Limity przeciążeń: +8/-3 g
Rozbieg: 320 m
Dobieg: 470 m
Wyposażenie radiowo-nawigacyjne:
Radiostacje VHF/UHF, Transponder systemu IFF, TCAS, TACAN, VOR/ILS, Bezwładnościowy system nawigacyjny INS oparty na żyroskopie laserowym zintegrowany z odbiornikiem GPS.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz